Är det inte så?

Att om man inte har häst, så är liivet så tåkigt? ;)
Iaf för mig, en dag utan häst så går jag i taket. Minuterna blir till timmar och man får så långtråkigt.
Ändå är jag "hästledig" 2 gånger per måndad ungefär. Det kan ju såklart bli fler "hästlediga" dagar. Ändå så tycker jag det blir sjukt tråkigt att inte vara i stallet.
En dag utan att vara i stallet så måste jag äta hela tiden, jag kan äta jätte mycket ooch jag bara ökar i vikt typ. Så blir väl typ överviktig tillslut ;). Men ändå klara jag inte sluta äta ;/.
Dock rör jag mig även ganska mycket när jag är i stallet, som tur är.
Idag har jag haft lite smått tråkigt, vädret suger ju jämt oxå. Då blir det så mycket roligare ;). Hälsade på sötaste kaninen förut, och han var inte så sälskaps sjuk som vanligt. Han brukar alltid komma fram och vill bli klappad, undra vad mamma har gjort med honom? ;) Inte klappat honom på 2 veckor kanske? ;). Stackars kanin. Såklart ger hon honom mat och vatte varje dag. Men det går ju på typ 1 min.
Så om jag får ta med honom till Lillerud skulle nog han trivas mycket mer, då kommer jag vara där mera å sånt. :D!
Eftersom jag hörde aldrig med den som håller det. Men så ska  prata till veckan. :D! Hoppas bara att jag kan ta med honom ;)
Kanin buren som isf ska med ;). Fast får skippa det röda huset, för man måste typ ha en traktor som kör in det i transporten ;). Väger inte liite mycket heller x).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0