Snart stallet

Ska snart cykla till stallet, ska dock vänta lite till så de blir ljust ute. Det är ca 2 km över skogen t stallet och så är det mycket skog x). Så Amadeus gubben får stå inne ganska mycket denna vecka, men de klarar han! Tror jag skulle rida nu direkt på morgonen oxå, får se hur de blir me de!

På tisdag eller onsdag får ja bettet, det är 12 mm tjockt så nu hoppas jag Amadeus vänjer sig :D så vi kan komma ut på lite tävlingar igen nästa år!
Iår har jag bara startat 8 -9 gånger vilket är liiite ! Så la- debuten får jag göra nästa år om vi kommer ut vill säga! Men de tror jag att vi gör! Min stjärna är ju bäst ;)



Kommentarer
Tinna

Saria, jag blir lycklig varenda gång jag går in på bloggen och läser om hur mycket du tycker om Amadeus och hur bra du tar hand om honom. Kramar till dig och puss på näsan till Addedeus, från ex-matten!

2011-10-30 @ 12:17:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0