Ridit på skoltid

Red någon häst som heter Lipton, en vit liten gamling! Rikigt jobbig att rida då jag inte fatta hur jag skulle rida denna häst förutom dom 5 sista minuterna i trav. Han var faktiskt svår när man e van att en häst går på tygel nästan direkt ;). Men när jag väl kom på knepet så funka det super! Då blev han avslappnad och spände inte ryggen och sånt.

Amadeus fick ju vila då jag skulle in till karlstad och träffa eftersaknade Nathalie :D! Riktigt kul att få träffa denna tjej igen!!

Imrn har jag morgon juor då får jag lite sovmorgon och tänkt gå upp halv 7 och åka från pappa 7 :) Så släpper ut hästarna och fixar sen så åker jag till Lillerud och grejer med kaninen, ska städa åt lilla söta kaninen.
Sen vid elva åker jag tillbaka till stallet och väntar på Ebba så ska vi gå till Lillerud med hästarna, hon ska gå på med hennes stora häst på asfalt eller va de nu va och undrade om jag kunde bli med som sällskap :D



Du och jag föralltid♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0