Ridit Giggs

Idag red jag Giggs, han är ju så himla rolig att rida tycker jag ;)
När vi galoppera så gick han nästan ner i dikena och körde upp huvudet, vi galoppperade i en uppförsbacke och jag låg bakom och jag kunde inte stå upp för då hade jag fått en smäll i ansiktet ;). Jag gillar ju att rida lite knäppa hästar, eftersom min egen är som en dröm!
Skvatt gjorde han en gång och drog på lite grann, för det var en annan häst som drog på brevid oss :)

Imorgon när vi åker t Lillerud ska vi åka in ÖB och  köpa glansspray, den bästa enligt mej och kostar typ 79 kr och håller super länge! Sen ska vi även köpaen presening så det inte läcker in till kaninen.

Nu ska jag gå och duscha och sen plocka lite mer grejerna och förbereda till flytten imrn! Tror kaninen kommer trivas super, för nu kommer jag vara mer vi honom och sånt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0