Raderat en massa bilder!

Jag har flyttat över ca 8 gb på cd-skivor, sen har jag "bara" 40-45 gb bilder kvar -.-! Har raderat dubblett bilder m,m ;). Jag har nu suttit och gjort detta i snart 3 timmar x). Så har ska köpa mer cd-skivor och flytta över alla bilder och rensa datorn från allt typ, den är seg, stänger av internet 24/7 så den behöver nog bli lite rensad för att få bli full med bilder igen. haha!

Jag trodde ju att jag hade 18000 bilder, men hade visst 33000 bilder ;o! LIte smått sjukt, eller det stod det jag skulle flytta över alla filer samtidigt just bara för att se hur många bilder jag hade x).

Eftersom jag är hos mamma två hela dagar, så ser jag inte min älskade vän på 2 hela dagar! Han får helt enkelt stå och rötna bort i hagen i två dagar.

Men ska rida britesse ist :D! Jiho  va kul, sitta på en rikigt, eller egentligen riktig dressyr hääst!  Hon är ju efter Briar, fast lite tråkigt att hon står väldigt ofta och ägarn går miste om något stort inom denna dam, hon tror jag skulle bli rikigt duktig! Fast hon har ju sen ett temprament därefter, om hon inte vill längre så står hon bara på bakbenen typ.


Britesse är fuxen ;) Den svarta e Giggsemannen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0