Hemma hos pappa

Sitter hos pappa vid datorn. Har ätit här och nu snart eller om 1 timma ska jag dra vidare till stallet igen. Ska ta in alla hästar.. Jobbigt x)

Slipper iaf cykla tillbaka i mörkret. Denna vecka har jag haft jour typ varje morgon förutom en ;). På onsdag tog jag lite sov morgon och sov till åtta ungefär x)
Sen mån,tis,tors,fre har jag gått upp 05:45 och vart vid stallet typ 10 över 6 :) Så tidigt kommer dom ut när jag har jour, vill helst att dom ska stå ute som mycket som möjligt!
Sen har jag även tagit hand om Ebbas ena häst. Så mockat och fixat 2 boxar. Dock bara ridit en-min egen ;)

Så förstår inte hur i hela friden såna med 2 hästar får tid till allt. Om jag mockar på morgonen och rider sen på eftermiddagen blir jag först klar vid halv åtta. Fast jag försöker greja så mycket med Amadeus som möjligt.
Kommer nog inte skaffa en till häst innan Amadeus ska gå och bli gammal i hagen (på lösdrift!!). För jag skulle nog inte klara av att dela tiden med en annan häst än Amadeus x)!
Han ska ha all min tid! Även tiden jag inte har tid ;)


Fina tänder har min kossa :) (hade lite kul en gång under sommarlovat)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0