Helgen går för fort

Jag tycker man borde få ha lite längre helg, iaf 3 dagar.

Var vid stallet imorse och släppte ut hästarna, det uppskattades att komma ut tidigt :)
Idag ska Amadeus ev longera eller nått, kanske bara ut och skritta. Eller vila, vi får se :).

Muggen blir varken bättre eller sämre, står still. Eller jag själv har inte vart så duktig med att smörja in! Inte bra!

Aja, får väl typ se hur detta går :)
Inte länge kvar till höstlov heller :D! Gött, har bara ett problem-vet inte vart jag ska ha Amadeus! Jag vill gärna ha i by, då det är rida bana där och man får hoppa själv (jag hade faktiskt tänkt att hoppa lite), men kanske kommer en dit före mig som ska ha boxplatsen. Annars får han väl stå kvar där han står nu :).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0