...

Var ju tänkt att jag skulle vara hos mamma under helgen, men våran sån vattenpump har gått sönder och har därför inget vatten där nu x). Mamma sover hos Bosse, men när jag är hemma vill jag sova hemma lixom ;).
Så blir att vara hemma hos pappa och då missar jag Lilleruds festen, känns braaa! Haha även om jag skulle vilja bli med! Kommer nästa år igen, tar det då!

Så blir att stanna hos pappa under helgen, sov morgon på helgen som jag inte haft på 2 veckor! Räknar med helgen och veckan ! Gått upp 6 nästan varje dag i 2 veckor, det tar på krafterna spec med skola! Men sover ungefär 9 timmar ändå!
Under helgen blir det att städa åt kaninen igen (regnade så mycket och blåste storm härom dagen så hans "liggbur" ute är blöt)
Sen även städa stallet!
Lite planer för min helg! Snart även höstlov, och Amadeus mugg är så sjukt mycket bättre! Nästan borta på ena benet! Så ev blir han med hem på höstlovet!

Nej nu ska jag sova! Älskar att sova, därför lägger jag mig tidigt;) och för att slippa vara så otroligt trött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0