:)

Igår löslongera jag Amadeus i en av våra minsta hagar, en rund så passar perfekt! Han var med på mina noter och gjorde precis det jag ville :D!Gick jag lite längre bak så ökade han och om jag var vid hans bog så saktade han av!
Han böjde även på nacken stundtals :D! Det är ju verkligen bevis på att han jobbar rätt :D!
Galoppen bockade han i varje fattning typ, sötnöten :). Han var så rolig att se på x)


Idag så har jag vart i ko stallet, vilket var superkul! Klippte en ko, som gick bra! Eftersom de var första gången ja höll typ i en rakmaskin, kossan fick iaf inga ränder ;). Tvättade en kossa som var helt nerbajsad, man fick bajs överallt x) I ansiktet tex, myysigt!

Så nu sitter jag och väntar på gå och äta, sen blir det att åka samt t stallet och mocka, sen åter till skolan för äckligt utvecklingssamtal. Sen cykla tillbaka t stallet för att greja med Amadeus x).

 
 Britesse, Amadeus och Giggs :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0