Engelska

Nu snart börjar engelsklektion, vilket är ett renr helvete x) Idag efter skolan så ska jag äta lite middag och sen cykla vidare till stallet, idag ska jag även rida ;)

I måndags när jag red ut med Sofie och Josefin så efter vi lämnat dom så tänkte jag ta lite galopp och Amadeus hade tänkt det samma ;). Jag fatta galopp, kände att han var sjukt stark och var tvungen att hålla i tygel hela tiden och jag råka släppa efter i en millisekund och han drar på som aldrig förr och då var det första gången på hel a fem år jag inte fick stopp när jag ville, han skit i hur mycket jag drog i tygeln,
.. Dock fick jag stopp innan vägen ;). Var lite små kul faktiskt, då han aldrig gjort det tidigare ;) överskottenergi kanske bara ;). Hade hacket så jag drog inte sönder munnen för er som tror att jag red på bett ;). Nej nu börjar jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0