Drar till stallet nu

Nu åker jag till stallet, på helgen får jag typ en timmes "sovmorgon" hatar att veta att dom ska stå inne längre än nödvändigt, men när jag inte har jour så kan kommer dom ut lika tidigt som när jag tar sovmorgon x)

Idag flyttar vi hem, så underbart skööönt! Ska stå i sommarhagen, så med 1-3 andra hästar, varv två shettisar!
Ska bli skönt, kommer klättra en del skulle ja tro och även ut att galoppera milslånga vägar typ x) nej men sjukt långa är vägarna iaf.

Ska snart köpa rakt bett, letar som fan efter ett tunt typ 10-12 mm tjockt. Vill inte ha 14 mm då det käns lite tjockt, även om jag har den storleken på andra bett.
Nej nu åker t stallet, idag får ipaden bli med :) så kanske uppdaterar er under dagen :)



Kommentarer
Sofie

Sv; <3

2011-10-29 @ 12:49:52
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0