Amadeus igår

Igår fick Amadeus bli lite longerad och jobbad från marken:). När jag longera så skulle jag typ utöka volten och springa bredvid och då drar Amadeus på som f*n och jag ramlar nästan men släppte före x) lite smått fail!

Eftersom jag ävrn jobbade från marken och försökte få honom till en hög nacke, vilket funkade super ;D! Bäst e min pålle asså ;). Longera och jobbade från marken i endast grimma och tyglar ;). Tvättade benen när jag kom hem, var så sjukt grusiga och hans mugg skulle behövas tvättas ;). Han blödde igen i muggen igår... Så idag tog jag idomin sommär sjukt fet och hoppas det håller muggen mjuk!

Han ska få ut och gå eller nåt idag, har ju möte om huset jag bor i eftersom det är så grisigt! Nej nu ska jag iväg och köra traktor ;D sen efter lunch ska jag klippa får ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0