Amadeus idag

Red ut barbacka och tränsbett. Han kändes även fin idag, men inte som förra gången. Kanske jag som inte slappnade av tillräckligt?
Han vände idag igen för det var farligt när det rann vatten x)

Nu jag egentligen plugga, men orkar nog inte. Har svenska, engelska och matte till veckan! Mina starkaste ämnen oxå x) hahah eller iiinte..
Får plugga in typ 40 svenka ord, 14 engelska meningar och jobba typ 10 tal i matte. Hahahah som jag kommer orka! Gud nej, aja jag överlever väl med stort F som slutbetyg ;).
2 vanliga skoldagar kvar och sen lov! På tis, tors, fre dag är vi ute och grejar! På tisdag och fredag är vi ute i stallet och grejar och på torsdag kör vi traktor och något till ;).
Amadeus får bli med till by, weee! Blir att träna på banan utan massa folk och även hoppa själv utan vuxen! Underbart! Dock får jag tvätta benen noga varje dag! Då det är lerigt där dom kommer stå !

Kollade på grymt snygga ponnysar förut på tävlingen, fast ibland såg de hemskt ut när dom drog i munnen och få fram dom samtidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0