Sov hos pappa inatt

Jag åkte hem på hopp att någon kunde ta in hästarna, såklart kunde inte någon ta in dom, och jag var påväg hem t mamma ;). Var ju tänkt att jag skulle stanna över natten där, men var tvungen att åka tillbaka! Så släppte in hästarna runt halv 9, skönt för dom! Slippa stå länge inne.
Så ist sov jag hos pappa, så skönt att bara komma hem!

Idag ska jag på bonusmatten ikväll, så kommer typ inte t stallet förens 6 :s! Han ska tömköras idag, dock ska vi vara på tantens gård och gå runt lite och greja, se om han har någon lust att böja nacken ;).

Ska köra traktor nu om ca en halv timma, hatar de verkligen - skit tråkigt är de! Ska försöka visa upp allt idag, så är jag kanske ledig nästa gång ist!
Efter lunch ska vi till mariebergsskogen!

Saknar snön! Är så mörkt utan den ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0