Skola

Snart skola igen -.-! Sista normala dagen iaf!
Igår red jag ur barbacka i typ 20 min, både för jag var lat och tiden drog iväg när man hade kul i stallet ;D! Amadeus vilar idag då jag ska åka hem till mamma!

Nu, efter veckan så ska vi, jag och Amadeus, sätta igång på riktigt! Inte vara en mes som inte kan rida ut i mörker, vi ska bli bäst igen! Ska sätta igång honom riktigt, låg form en bra period, heela tiden! Snart dags att börja rida på banan igen!
2 gånger i veckan blir det att rida på bett, tömköra någon gång i veckan och sen rida på hacket! + en vilodag! Tömkör gör jag för att Amadeus ska jobba med ryggen utan att behöva ha mig på ryggen ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0