Ridit lilleruds häst

Red en liten plutt idag, jag trodde de skulle bli enkelt att sitta ner på! Men icke, här ska det va skumpigt, det värsta av allt är att jag är van Amadeus trav och kan därav inte sitta på en annan häst än just Amadeus ;). Har verkligen super svårt med att sitta ner på hästar som är skumpiga och därav kan inte jag rida längre för har all fokus på att sitta kvar i sadeln.

Hon jag red på heter något konstigt, men är en skäck ! Riktigt jobbig att rida, böjer aldrig på nacken :o! Det längsta hon gick i form med mig var 1-2 volter, sen huvudet högt ;) Fast ja, jag kan ju inte rida så bra heller på andra än min egen ;) ( fast rider inte bra på min egen heller, men bättre)



Kommentarer
Sofie

Cheyenne ;)

2011-11-26 @ 09:32:47
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0