Rida idag

Idag blir det att rida någon av Lilleruds lektions hästar!
Men före där har vi entreprenörskap, tråkigt är de men. D
Amadeus får ju ut och gå eller bli tömkörd!

Åker hem till pappa idag, har dock jour hela helgen både hos kaniner och hästarna... Så upp kl 6 hela helgen!

Blåser idag riktigt ordentligt- mysigt! Jag älskar verkligen när de blåser, det är så mysigt på nått sätt x). Dock vill jag inte att de ska blåsa när jag är i stallet när de e mörkt, då blir de lite läskigt ;).
Ska försöka då hinna med 20 över 5 bussen, eftersom vi slutar halv 3 och åker direkt t stallet! Mockar gör jag på lunch rasten och ger Amadeus mer hö, eftersom the king står utan täcke :D !


Saknar sommaren så otroligt mkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0