Påväg t Lillerud

Nu är både jag,häst och kanin påväg till Lillerud!

Skolan drar igång igen, tråååkigt! Desutom engelska första timmen :/ får plåga mig igenom 6 veckor skola och sen få vinterlov :D längtar redan x)


Amadeus fick ju ha jodopax omslag inatt och hans ben var bara lite svullet :D! Så han fick ha en linda ute idag igen, bara för att inte lort i raspen. Sen när vi flyttar tillbaka Amadeus nu så ska han få ha jodopax omslag på natten och vara utan på dagen (då hagen inte är lerig eller blöt). Även då måste ja säkert ha lindor för tillfälligt när jag rider för att inte få massa grus i raspen! Dock kommer jag tvätta de varje dag, men aja får se hur de blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0