På bussen

Sitter i bussen nu och är påväg hem t pappa :D !
Ska ju egentligen inte rida, men eftersom han inte reagerar när man trycker över ryggen så gör det nog inte ifall jag endast skrittar ut ;).
Iaf barbacka och nära på att ramla av x). Kom en travhäst bakom oss, vilket Amadeud var livrädd för! Fast denna gång satt jag och höll om med benen och hade kontakt med huvudet (red med grimma) så klara jag att sitta kvar när han kasta sig åt sidan å drog iväg i galopp x) ! Fick stopp på honom innan vägen som tur var ;).

Så var väl ute ca 30 min, just bara för han inte ska stå i hagen.
Åkte dit på lunchen och mockade och gav Amadeus mera hö! Då det var typ storm här och regnade så ist för ha på täcke fick han mer mat!

Under veckan nu som kommer ska jag ev åka in till Karlstad och köpa lite julklappar!

Jour hela helgen, tur att jag har en sån snäll pappa som hjälper mig och släpper ut och håller mig sällskap i stormen som kommer bli imorgon! Finns då inget värre att va i stallet i mörkret när de blåser storm, låter så kusligt ;)!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0