Orkade inte rida x)

Så jag tömkörde lite ist, vilket är super kul! Han var väldigt fin, ändå så tömkörde jag i grimma x). Försökte hitta på ett knep hur man gjorde öppna, men de funka inte så bra... Gjorde ist 8or och sånt. Travade lite grann oxå, han gick även där ganska stadigt i form, dock inte när jag bryter av ;).

Jag gick först en bit på vägen utan lampa i mörkret, men Amadeus hade ingen lust att gå först, så vände efter ett tag. Då gick vi på tantens typ gräsmatta, utanför ena hagen. Där lyste. Även lampan upp lite halft bra, så man såg iaf lite grann vart man gick å så :D!
Nu sitter jag på mitt rum och väntar på Josefin, vi ska äta mat och kolla tv skulle ja trooooo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0