Min ponny var riktigt duktig idag!

Red aldrig idag, skönt för Amadeus rygg ;).
Ist tömkörde jag Amadeus, gick till Lillerud och var i ridhuset! Var helt själv i ridhuse, super skönt! Amadeus var lite ofokuserad till en början och sökte mot ut gången, efter ett litet tag så fokuserade han mer på mig och då gick han stadigt i form hela tiden typ! Prova att göra massa öppna, vilket funka super! Visst han gjorde inte en riktig öppna, utan var på god väg. Ibland satt även öppnan bra, fast bara några steg i taget! Idag jobbade han endast med sin egen vikt och jag hade inget stöd i handen så han bärde sig själv ;). Så ska fortsätta tömköra varannan lördag typ, för då kan ja va på Lillerud i ridhuset själv! Då det är så mycket folk på banan annars- då känner jag mig knäpp och blir ofokuserad x)
(ska tömköra 1-2 gånger vecka ändå, men inte på Lillerud, kanske någon gång då och då)

Min ponny var riktigt duktig idag! På måndag ringer äntligen mamma till Mirja !

Puss på min älskling :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0