Ingen ridning på ett tag igen....

Nu kan jag inte rida igen, han klarar knappt galoppera, galopperar gör han, men inte runt. Igår klara han knappt böja halsen åt vänster utan ville helst ha huvudet åt höger.. Han var inte ens rak i halsen när han fick långa tyglar, så jag tror han har en del låsningar i rygg och nacke/hals.
Så kommer inte rida förens vi vart och kollat honom, om ca 1-2 veckor kanske... Men ska tömköra, bara han får gå och inte bara stå i hagen. Visst kan jag rida, men om han ev skulle ha ont vill jag inte sitta på ryggen utan vara på marken ist! Så han ska ut och gå, tömköras.

Bara Amadeus blir bättre, så blir jag nöjd! Sen efter detta ska vi verkligen sätta igång, om inte nya hinder ställer till det! Så hoppas 2012 blir ett riktigt bra år!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0