Dagens ridpass

Sitter nu hos Amanda och hon gör mat åt mig och henne ;).
Amadeus hade iaf träningsvärk idag, han orkade inte sträcka ut benen riktigt som vanligt och var lite småseg av sig ;)
Vi red en runda i skogen var ute ca 1 h och 15 min. Vi red över 61an och vi hade hennes hund med oss (lös) så vi var tvunga att hoppa av å ha oss x)
Hem till mig och hämta ett par tyglar så vi kunde rida samtidigt när vi hade Nisse (hunden) i koppel ;).
Galopperade en del och sista galoppen fick även Amandeus fart och vi tog tävling med hunden, vilket gjorde att vi kom lika t mål ;). Men lite dressyr blev de att.

Imrn ska vi (jag) endast trava så han får ta de lite lungt och i låg form hela turen. Nej nu ska vi äta ;) hej så länge!

Bild förut när vi släppte ut hästarna i hagen + min sötnos:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0