Amadeus nya träningsschema ;)

Nu till söndagen, ska både jag och Amadeus träna bättre! Inte slappa som vi gjort, det har gjort så Amadeus har gått upp i vikt! Så ut och typ konditions träna ofta!

Såhär kommer Amadeus vecka se ut några veckor framöver, tills jag fått det resultat jag vill!

Måndag: Konditionsträna
Tisdag: Ut i skogen, gå på lite mer hårt underlag. Alla gångarter
Onsdag: Vila
Torsdag: Konditionsträna/klättra
Fredag: Träna dressyr/tömköra (skritt, lite trav)
Lördag: Ut i skogen och ha kul
Söndag: Träna dressyr (skritt, lite trav)


Nu ska jag verkligen försöka hålla detta, tömköra måste jag göra 1 gång/vecka! Detta kommer ju variera  lite per vecka, men ska försöka göra detta varje vecka! Veckan kommer inte alltid se ut såhär.


Min gulliga plutt<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0