Amadeus igår

Red aldrig med bett, då jag fick bråttom och hade inget pannband t tränset på satt x)
Kände att han inte tog ut riktigt steget, trodde att han var öm pga gruset. När vi kom på asfalten reagera han mer, han brukar gå som vanligt annars :/
Sen i traven efter ett litet tag så gunga han mycket med huvudet!
Vet inte riktig om han är halt eller inte.. Så jag ska tömköra med Sofie och Josefin, fast dom ska rida ;).
Sen när vi kommer tillbaka till Lillerud, så ska jag longera på asfalten eller banan så ser jag bättre än igår när de var kolmörkt.

Amadeud var även lite svullen inatt på benet! Så lindor när jag tömkör idag oxå x)
Nu ska jag gå ner t stallet, ska vara där hela dagen ;D



Kommentarer
elina - Islandshäst blogg

fin blogg, hoppas allt går bra med din häst! Ha de bra :)

2011-11-08 @ 15:55:14
URL: http://ponnyhastens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0