Resultat

Framridningen : Den sög, gick inte trava, det var ju utomhus så massa is ;s Så jag vågade knappt trava och jag såg några som galoppera på det underlaget ;o Så det blev mest skritt, men där var han faktiskt riktigt fin (: Kunde inte göra så mkt så skritta mest bara runt och försökte driva på tiden x)

Väl inne på banan blev han starkt och springig! PGA detta förbaskade spö´t! Men som tur bedömde dom enligt sitsen och fick 75 %. Det var 75 poäng jag fick, som blev t 75 % x) Men fick en rosett iaf x) Klassen var ju LC;1

Andra framridningen t LC;2 (lag klassen)
Under laget var lite bättre, men som tur var fick jag nästan direkt gå in t ridhuset ! Så fick rida fram på riktigt underlag! Traven kändes riktig fin, dock var han otroligt seg! Gick verkligen inte fram för skänkeln :s Galopppen var inte så jätte bra, men han galoppera iaf ;D

Väl inne på banan var han ännu segare, var verkligen tvungen och driva varje steg, usch fy fan va jobbigt de va ;o ! Men han gick fram. Mellantraven gick inte bra, jag drev för mkt och han föll i galopp ;) Så lite minus där. Fick 66,79% och blev fyra :D Dock var känslan mellan mig och Amadeus inte så bra, så är inte helt nöjd med dagen ;D Men nöjd över att Amadeus ställde upp, men de gör han alltid ;*
Men han var kissnödig typsikt nog (!) så det var väl därför han var så seg! Har dåligt samvete av att jag drev så mkt när han var kissnödig ;s Usch stackars ponny, direkt vi kom ut från banan och skrittat lite så kissa han ;p Så de var garanterat därför de hjälpte till med segheten ;p Men är sjukt nöjd över Amadeus, men inte nöjd över känslan mellan mig och Amadeus !


Sen blev ju laget 3a :D :D :D Så fick med 3 sjukt snygga rosetter! :D (har inga bilder, har ingen kamera då den blev såld i torsdags :D:D)

Sen när jag kom hem var han jätte snorig och iskall på ryggen (hade inget täcke på i transporten), hoppas bara att han inte blir sjuk!!! Men han fick täcke på sig ute, och en varm ylle filt på sig inne!



Min älskade älskling, jag kommer alltid älska dej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0