Problem

Titta på min for, den ligger nästan bakom sadlen. Det är ett stort problem när det gäller hoppningen! Om han kommer lite fel, så hamnar mina fötter såååå långt bak, på hans rygg! Det hände en gång, på en träning, han hoppa av lite stort, båda mina fötter åkte bakom sadlen, dom åkte verkligen bakom. Jag ramla inte av där, men hamna på halsen, vi kom en gång till, blev ännu större hopp. Ett hopp jag borde egentligen suttit kvar på, men mina fötter försvann bakom sadeln och vips så låg jag på baken x) Det är ett stort problem, då jag får dåligare balans och sitter inte lika bra över hindren och "ramlar" på halsen. Det stör säkert Amadeus, och det stör mig sjukt mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0