passet

Passet idag blev en fin ridtur ute med Sofie :D
Blev en del trav, han kändes ganska okey, men han var lite "olydig" x) Inte olydig, men han sprang gärna på lite extra och var ínte uppmärksam direkt x)
Så  gött att de inte blir mörk, så man äntligen kan slippa alla dessa reflexer ;P

Skolan går åt helvet just nu, blir tillsagd på nästan varje lektion -.-  Sen den som jag blir surast på då, är ju förstås engelskläraren... Så kommer nog inte G, så då är väl nästan bara att skita i denna jävla skit skola, och gå på detta jäkla IV programet och läsa mig godkänd och sedan söka... om det nu går?
Orkar inte lägga ner mig längre, men nmåste lugna mitt tempramet, inte bli så sur, inte vara uppkäftig tillbaka!
Men kan ju säga att jag e såå jävla skoltrött så jag orkar typ inget...

Har fått min plastong oxå! Så jävla snygg va den! Bild kommer en annan dag ;P Men ni får en bild på älsklingen;


Kommentarer
emma

nej saria ge inte upp! Kämpa på! du måste komma in på Lillerud! :ooooo

2011-03-18 @ 08:59:54
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/
lovisa

Hej är allt bra?:)



Gillar du smink och presentkort? Jag är medlem på en sida där man samlar poäng genom att besöka hemsidor och värva andra bl.a. Då man samlat tillräckligt får man ett presentkort på ex kicks/hm hemskickat HELT GRATIS! jag är nu jättenära på att få mitt presentkort så det skulle vara guld om du ville bli medlem via denna länk då det ger mig ytterligare poäng: http://www.gratismakeup.se/?r=246371

2011-03-18 @ 09:30:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0