Längtar

Längtar så sjukt mkt t 26 mars! Jag börjar redan bli nervös, ändå är det typ 20 dagar kvar ;o Jag längtar så mkt av att komma på banan! Helt otroligt vad jag saknar det, det är en hemsk saknad x) Ååh kan inte dagarna gå fortare.
Amadeus är bättre i form än förra året, och längtar så mkt för att se om vi verkligen har försämrat oss, ligger på samma nivå eller förbättrat oss!
Är sååå tävlings sugen! Och för något årsen så ville jag inte tävla, jag skulle inte tävla, jag skulle inte träna jag skulle bara rida ut i skogen! Jag är glad över att jag tog ett annat steg och valde att träna, tävla och få bättre samspel!
Shit vad jag bara älskar min ponny<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0