Jämt vart ute och gått

Har nyss vart ute och gått i 45 min, känner mig stolt ;) haha!
Är så otroligt fint väder ute och varmt! Hoppas det blir lite kallare tills imrn, så Amadeus orkar träna med all sin päls x) Tkr de kan bli runt -5 grader kallt, fför då brukar han inte blir svettig även om de e jätte hårt pass! Vi får se, de skulle sitta fint med varmt så all snö förssvinner, men just den tid jag tränar tkr ja de kan bli 5 grader kallt och sen varmt igen (yy haha!
Nej, ska hitta på något att äta, eller ska fråga pappa om han har lust att göra något gott åt mig ;) Efter maten ska vi ner t ica och köpa goooddddiiiisss :D:D

katten "tass" som vi har hemma hos pappa ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0