Hinner inte

Hinner inte blogga, måste träna på prov! :o har knappt börjat, så lite problem där x)
Träningen gick väldigt bra idag, men var trött, dog efter 10-15 min och hade bakbenen på andra sidan ridhuset ;P Men jag brydde mig inte så mkt, för de kan inte va lätt och ha låång och "mkt" päls :) Galoppen blev mest fyrtaktig och jag kunde inte direkt "fixa" det ;p Han orka inte bära sig idag :) Men det var inte så farligt, bara lite jobbigt när man måste driva varje steg så han inte bryter av :D
Nej, nu skrev jag ju lite mer än vad jag tänkt!

Borde även ta och städa hela huset ;s
Aja, höres imrn, troligen under dagen(:


Kommentarer
Sofie

sv; nej, jag har som på bilden :S

2011-03-30 @ 08:03:34
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0