Hemma

Är äntligen  hemma från en sjukt jobbigt skol dag ;/ hade sååå jävla ont i magen, funka inte med någon tablett heller ;s
Så därför kugga jag på kemi provet, jag kunde läsa samma fråga 5 gånger, men kunde typ inte se vad som stod. Eller såklart jag såg va det stod, men fick inte in orden i huvudet x). Lite svårt att förklara! Hoppa över en miiljon frågor. Jag orkade inte ens tännka ut något rimligt svar, så ist hoppade jag över. Jag sket i provet helt enkelt :s
Ångrade verkligen att jag åkte, hade vaknat flera gånger i natt pga att ja hade sjukt ont i magen! Men jag trodde att det skulle gå över, men det gjorde de inte! Så bara för det så sumpa jag ett stort jäkla prov :s Men jag orkade inte :S

Stallet blir det senare, pappa kommer idag och fixar mat, sen  drar jag t stallet och pysslar om Amadeus! :D Amadeus står idag, som tur va! För skulle nog inte orkat rida, spörs väl om mamma får mocka å sånt :s beror på hur jag mår senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0