Hemma nu från långdag i stallet

Åkte t stallet vid kvartöver 10, och var där halv 11 ungefär (: Mockade och fixade, gick ut och tog kort ;) Kan  ju bara säga att jag måste skaffa mig en ny kamera! En nikon D5000 eller nikon D90! Mest sugen på D90, men det e lite dyrare än D5000. Aja, måste bara få sålt min kamera först oxå!

Red t kortlanda idag, var hur  mysigt väder som helst ju! :* Red med Sofie och Ida, mysigt värre! Blev mest trav, men lite galopp. Amadeus var ganska pigg, eller ja pigg för att vara honom x) Han ville helst bara springa på, och inte jobba ;P Men  i skritten påväg hem var han riktigt fin! traven var lite jobbigare men det gick ändå bra :D

Hann även putsa sadel och 2 träns på en halv timma ;D Dock blev ju sadeln inte så fin putsad ;P

Tävling imrn, eller ja klubbtävling! :D Längtar, hoppas bara han orkar vänta mellan klasserna, för hinner inte ta in honom imellan ;P

Bilderna jag tog idag, för ni någon annan dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0