Hann klart

hann klart med allt och var hemma i god tid, så kunde ju hinna blogga (y
Red bara en "lugn" skrittur, men säga att den var lugn var den inte x) Red barbacka båda två (jag och Sofie), hade kankse kommit 20 meter efter jag hoppat upp på häst ryggen, då kommer lektions hästarna ut och Amadeus blir totalt livrädd x) Och kastar sig åt sidan och jag som hade långa tyglar, åt godis med ena handen och hade den andra på manken typ, så faller jag av x) HAHA! Men var beredd på att falla, för släppte taget själv då jag visste att jag ändå inte skulle orka hålla mig kvar och Amadeus stoppa ju inte på direkten heller x) Sen efter det var båda rädda för det minsta lilla, Olivia blev rädd för en ensilage bal som vi går förbi varje dag ;p Sen påväg hem så kom det en farlig gubbe på åkern som var jääätte läskig, Amadeus blåste upp sig ;p

Min första avfallning detta år, och första gången utan väst x) Men fick bara ett blåmärke på knät :)

Har även med detta inlägg gjort 500 st :D

Förra året i Filipstad:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0