...

Går inte lägga upp bilder sen idag heller ;s sen försvann all text!
Tävlingen idag gick bra! Vann båda klasserna :D Fick 62 % i båda klasserna!
Taggade t 1000 t filipstad! :D

Sen gjorde jag bort mig totalt ;s eller bara inför mig själv;P
Kan säga bara, efter LC pris utdelningen gav jag Susen (tränaren) rosetten, för mamma var inte där och jag skulle rida LB nästan direkt efter. Sen efter tävlingen så gick jag ner t ridhuset för prisutdelning för LB, då kommer Susen och ger mig min rosett från LCn och jag trodde jag fick från LBn x) Så då gick jag upp t stallet igen, sen kommer Sabina och säger att dom letar efter mig, men jag sa att jag har redan vart på "prisutdelnig" fast gick ner ändå för och säga de och så var jag inte med ;P Men när jag åkte hem, så kom jag ju på att jag fick ju min LC rosett när Susen kom, och inte LB x) Så fick med mig 1 st rosett när jag skulle ha 2 st ;P Fast det gör inget! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0