Dagens ridpass

Gick även idag år helvete! Jagv var stenhård i handen och gav aldrig någon eftergift ): Usch, stackars ponny inte konstigt om han hatar mig :/
Amadeus var väldigt hängig i tyglarna och bara sprang ifrån arbetet :s Bakbenen var på andra sidan jorden, galoppen gick ännu värre! Han hade ingen balans alls, och ja, allt gick bara rent åt helvete! Men jag tror det handlar om att han fäller nu, det tar ju mkt energi av dom och det tror jag som händer med Amadeus nu! Jag måste bara ha det i baktanken hela tiden, och inte bli sur på honom!

Jag mår dåligt av det jag gör, jag vill bara försvinna, glömma allt, men det går inte! Jag har ingen lust längre, jag älskar Amadeus sjukt mycket, när han går dåligt bli jag sur, och blir "dum" mott honom, sen så kan jag inte fatta hur jag klara göra något som jag vet inte är skönt, mot det jag älskar mest! Kan inte förstå hur jag ens kan leva, jag förstår inte hur en överlever den smärta efter passet! Han ser så ledsen ut, han ser inte lycklig ut, han skulle nog trivas bättre hos någon annan :/ Han vet om att jag är sur, han försöker fixa det, men vet inte vad han gör för fel! Då blir jag bara surare och samtidigt ledsen över mig själv! Ååh blir så besviken på mig själv, hur jag ens orkar, hur fan jag klara leva med detta. Men det är passen som går dåligt detta händer, annars ser han glad ut, sprallig, som han brukar vara! Jag kan bara inte förstå arför jag ska bli så jävla sur, bli otroligt hård i handen!
Tycker så jävla synd om Amadeus, mitt allt<3

Ville bara skriva mig lite...


Min älskade älskling <3 En som försöker göra allt för sin ryttare! Världens snällaste ponny!

Min ponny är den bästa som finns! Han gör aldrig något för att vara dum! Jag älskar honom mer än någon kan förstå! Min  kärlek t Amadeus, det är som att va förälskad i en kill/tjej. Men ingen kan förstå hur mycket jag verkligen älskar denna ponny<3 helt otrolig e han! :*



Kommentarer
Amanda

Hej! Jag vill tipsa dig om att vi har en tävling på våran blogg. Vi lottar ut en grimma i strl. COB på bloggen. Läs mer här hur du gör för att anmäla dig: http://rilfarna.blogg.se/2011/march/tavling.html#trackback



Du får även gärna skicka in din bild till våran Hot or Not. Skicka din bild till: [email protected]



100 kramar från Amanda & Evelina

2011-03-10 @ 22:37:21
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Emma

Jag förstår vad du menar! Jag kan också bli väldigt sur på mina hästar ibland och så får jag skit dåligt samvete efteråt! "/ :s usch jag känner mej hemskt, men sånt händer ibland, man är ju inte mer än en människa och kan ju inte alltid vara perfekt. Men jag förstår va du menar <3

2011-03-12 @ 22:46:40
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0