Dagens ridpass

Red ut med sofie och silje barbaka, som jag ångrar x) Det gick ju bra tills vi vart tvungna att trava för de kom stor jäkla traktor. Så jag i världens bästa balans Olivia och bob jätte långt fram, och Jag försöker jobba honom i lite mer sakta, det gick bra till en början, typ 2 sek. Sedan började hade han få värsta traven, och jag med min balans satt ju så stilla -.- så jag kunde inte stoppa honom och han föll i en ostoppbar galopp x) trodde nästan jag skulle ramla av där en sek :) men sen gick de så bra så, Amadeus var ganska vrång, men det var mest i skritten, i traven gick de lite bättre men som sagt jag hade ju inte någon direkt balans och då kunde jag inte jobba så bra ;) Nej, nu ska jag äta och sen blir det att göra eng läxa -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0