Dagens ridpass

Gick rent åt helvete! Amadeus bara sprang och sprang och lyssna inte ett skit! Orkar inte skriva mer, vill bara glömma det hela och gå vidare!
Tycker så synd om Anna (ridläraren) Sofie och Silje som fick stå ut med mig i ett helt ridpass! Fy fan va sur jag va! Usch och fy, bara (försöka) glömma dagen och ta det igen en annan dag!
(var mest sur på mig själv, eftersom jag red som en kråka och var hård i handen!) Lite blev jag på Amadeus som inte gjorde som ja ville!
Måste nästan ha någon konstig symdrom ;s blir sur för det minsta lilla -.- Blir nu sur på lärarna tex och de e inte bra!!!!


Mitt allt, ingen kan ta din plats<3  


Kommentarer
Sofie

jo, iof :p

2011-03-09 @ 07:15:30
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0