Dagens ridpass

Red ut barbacka med Silje idag :D Skritta mest men tog lite trav, i traven gick de skit fort x) Kunde inte bromsa så han bara gasa och gasa x) Då du Sofie, då skulle vi ha vunnit Monté tävling ;D *host host* haha!
Men sen blev han rädd för något och stoppa själv, som tur va ;P jag var ju tvungen att hålla balansen för shit vad jag studsa på ryggen ;/ Stackars ponny ;*
Var i stallet t 9, därav dåligt uppdatering. Sen ska man ju va vaken ett tag till oxå -.- Mamma har ju inte vart hemma och har inte kunnat tändt i pannan så kommer ta minst en timma tills vi får varm vatten ;p

Sen ska jag inte lägga upp "vecka 10" typ eller något liknade, för det blir bara ändrat hela tiden!
Imrn (Tisdag) så ska jag rida för Anna! På Onsdag, rider jag ut, på torsdag rider jag med i ponnyprivat, på fredag rider jag ut, sen på lördag är det Sandra träning och på Söndag rider jag ut ;D Så står det till nu iaf ;p

Jag blötte även Amadeuses hö idag x) 6,5 kg som skulle bli blött, ja det tog sin lilla tid ;p Sen vägde de jämt ton oxå. Jag gjorde det mest för det var så sjukt dammigt och sen har Amadeus börjat hosta. Händer bara ibland, men de e säkert pga dammigt hö, dammigt spån och så dricker han ju inte tillräckligt med vatten när hö´t är dammigt ):
Nej, nu ska jag titta klart på CSI NY och äta godis (yy. Fyfan vad jag äter onyttigt ;o
Kan ju bara säga hur mkt jag ätit idag då x)
2 st plopp (12 bitar ungefär)
1 brio påse
1 semla
sen lite godis här hemma ;o
Asså de e hemskt!!! Måste sluta med detta godis, måste börja träna på riktigt! Innan snön försvinner så kanske man kan springa på vägen neranför oss, men hur dumt skulle inte de se ut? Och sen skulle jag aldrig våga gå ut och springa i skogen ;P Så därför så skulle det vart perfekt med en hund!


Hörs imrn efter ridpasset!


Kommentarer
Sofie

Drøm vidare, ni slår oss aldrig! ;D

2011-03-08 @ 07:17:59
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0