Dagens ridpass

Var ju hoppning idag, är nöjd över det och blev felfri ;) men hoppa ju bara 60 cm x) på fram ridningen så ville han inte lyssna på mig, inte heller när vi red fram i ridhuset. Han var sjukt stark och bara sprang och sprang typ ;) så skulle nog ha tagit pelham bettet iaf;) han hoppa även mur utan problem. När vi väl starta så var han ju stark och okontrollerbar... Var ju hoppning med omhoppning, vi gjorde en halft snäv sväng och kände att detta går inte, vi är inte gjorda för hoppning! Vi ska hålla oss på marken! Han hoppa ju, men jag satt och skämde ut mig totalt x) red som en kråka. Så jag körde som att bara komma felfri, och inte noga med tid ;) men nu blir det inte mer små hopptävlingar heller för den del! Blir bara markarbete framöver :) lite hoppning blir det ju oxå, men inte bana;) jag gillar det inte, och jag vill inte, för får inte den känslan och bara sitter och gör bort mig totalt och tycker bara synd om Amadeus! För när jag inte får den känslan blir jag inte glad, blir mycket besviken på mig själv! Jag försöker vara glad för andras skull, men lyckas inte direkt x) vill helst bara gå iväg och inte prata med någon, bara med Amadeus ;) så ingen behöver tro att jag var sur eller liknade, var bara så besviken på mig själv... Men jag är iaf nöjd över Amadeus! Att han ens hoppa med en groda som mig på ryggen ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0