Dagens ridpass

Jag tror jag gick mer än vad jag red x) Han var rädd för typ allt som fanns! Men red/gick ungefär en timma! När vi red på ett ställe så är den ett stor "åker" med ett djupt dike, och vad gör Amadeus då? Han traskar ju upp på åkern och vi försvinner i den djupa snön x) Så då fick han kämpa lite med att gå i den sjukt djupa snön, den var nästan ända upp på Amadeus mage ;o

Sen verkar han lite skum idag, han var inte sig själv ;s Han blev andades hårt för typ inget, och hade väldigt hängiga ögon ;s JAg trava lite och tog lite galopp men han orkade inget :s Så då hoppa jag av och gick med honom hem sen! trodde han blivit förkyld, men sen kom jag på att han är i fällning, och då kan dom blir väldigt slitna! Så nu har mamma köpt B-vitamin som han nu ska få (:

Ska  imrn vara med på klubb hopptävling, tar bara 60 cm då jag inte gillar hoppning och Amadeus gillar heller inte att hoppa högt.

Väntar nu på mamma att hon ska komma med något gott! Fy fan va jag har ätit godis denna vecka ;s INTE bra! HAr ju för fan gått upp i vikt, och deet är hemskt! Men när snön försvinner, försvinner även fettet ;D haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0