Dagens ridpass

Red i ridhuset vid 21;00 :) Sent, men gott att man får hela ridhuset för sig själv! :D
Han var sjukt fin i traven, men springig och försökte springa från arbetet typ. Gjorde några öppnor och det funka riktigt bra! Tog lite galopp och shit vad han var stark ;o bara sprang och sprang och drog mig ur sadeln 24/7. Så galoppen gick inge vidare, han hade fyrtaktig hela tiden ungefär ;o orkade verkligen inte bära sig...
Efter lite jobbig galopp så fortsatte jag med öppnor och det gick lite segt men tillräckligt fina för det (:
Gjorde lite skänkelvikningar som avslutning och det funka riktigt bra! Men han släppte gärna baken ;p
(var hemma halv elva)

Trände inte heller LA;1, eftersom inte galoppen kändes bra så orkade jag inte krångla mer ;p men gjorde den konstiga övningen med förvänd galopp och han klara den galant, fast ville gärna bryta av, men jag drev på honom och vi klara det x)
Får se som det går att rida ut imrn, annars måste jag rida i ridhuset igen... Eftersom Amadeus har några snösulor så får han klackar för att bara gå lite grann i snön och då kan vi ju inte rida ut heller utan är tvungen att hoppa av varje steg ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0