Dagens ridpass

Började med att få Amadeus framåt för skänkel! Han lydde ganska bra ! Han var även mjuk och fin och väldigt eftergiven! Sen när vi börja trava så funka det bättre, jobbar honom alltid i lång  och låg form i början. Sen efter jag satt mig ner i sadeln så plocka jag upp honom och det funka skit bra! Han blev rikigt fin ;*
I galoppen så öka vi och samlade upp, och det funka faktiskt rätt okey :D Sen efter galoppen så gjorde vi ökad trav och sedan samla upp, och det funka skit bra!! Gjorde lite öppna som blev rätt okey, lite seg men annars bra!
Efter ett tag blev han väldigt trött och sleten så då tappa han sin energi och gick ganska segt x)
Jag är sjukt nöjd över passet! :D
Ska även träna för Susen imrn kl 11, så får ingen sov morgon -.- Åker t stallet vid 7:20 hemmifrån, så  är i stallet vid 8 och kommer hem  vid 4 ;D Ska ev då åka och kolla när Josefin och hennes lag spelar innebandy ! ;P


Min älskade vän, min allra bästa vän! En vän som alltid finns där, en vän jag älskar mest av allt, mer än någon kan förstå!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0