Dagen

Var på ju på skolan först. Matte läraren blev skit sur på mig och Nathalie ;p Bara för vi hade tjatat i 5 min för att vi ville sluta, och sen när det var 20 sek kvar så sa han ungefär "stick iväg då för i helvete, och kom inte tillbaka fören om några månader" haha!! Sen eftersom det vara bara jag och Nathalie som gick iväg, sen kom resten och sa att han hade sagt "jävla dret onger" HAHAHA! Fy fan vad jag dog i skratt! Sen var det lungt!

Efter skolan åkte jag till mammas stall, eller där hon har sin häst Giggs! Mockade ochfixade där, sedan kom mamma och hämta mig, åkte hem åt mat, åkte sedan t Amadeus :D
Mockade fort, var lite stressad x) Hatar att människor ska behöva vänta på mig! Blir jätte stressad om jag kommer efter och folk måste vänta x)
Ridningen gick bra! Trava lite och tog pytte lite galopp, han var seg även idag x) Så har inga planer på att de kommer gå bra för oss imrn! Han funkade faktiskt idag att kunna sänka nacken  lite i skritten idag ;o Det brukar han inte orka, så innan jag börjar ställa och sånt måste jag ha travat, för han blev mycket finare i traven. Så någon låsning har han inte iaf :D

Nej, nu ska jag plugga kemi, eller om jag orkar :s Skriker IG här xO har typ gjort 13 frågor av kanske 50? Många frågor var det iaf... Men jag orkar verkligen inte lägga ner mig i skolan....

Giggs och Amadeus (OBS! mobil bild) Innan denna bild togs, drack dom vatten ur samma hink x)
Tror Amadeus saknar Giggs lite, han försöker leka med Bob , men han är inte så sugen x)



Kommentarer
Sofie

haha, Bob är en gammal gubbe ;)

2011-03-14 @ 21:27:28
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0