Dagen

Började med att vi nästan missa bussen (y). Men skolan var ganska okey, jobbade faktisk ganska bra idag x) och de händer inte ofta! Sen blev det att åka hem, pappa kom idag! Vi börjar som vanligt på att bråka -.- blev mer besviken denna gång... Blev stallet direkt efter, mockade innan vi red ut :) vi red faktiskt på åkern idag, fast det kmr jag nog inte göra än på länge igen. Kändes som han bröt foten i varje steg. Sen nu när jag kom hem så var jag fortfarande irriterad av det som hänt mellan mig och pappa -.- så nu ska jag lägga mig och sova, vill bara att denna dag ska bli borta! Inte min dag idag! Men Amadeus gjorde så jag glömde det den stunden jag var hos honom<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0