Dagen

Skola först, slapp dag idag iaf ;) slutar ju 10 över 2! Åkte direkt t stallet, vägen dit var inte rolig, bara blöt väg ;) sen bytte jag om och gick in och började mocka, mocka över en timma ;o då var boxen så sjukt jobbig att mocka! Sen kom sofie och vi hämta hästarna, borsta om dom och red ut :) ridningen blev bara lite trav, mest skritt! Han kändes mjuk och fin i skritten:) efter det så gick jag och åt mat, kolla lite på sofie när hon red bob , och det såg skit fint ut!! Sen gick jag och mocka hagen ;o eller ja sopa upp all skit i många högar x) fan va jobbigt de var ;o tog bara en över full skottkärra, som valt en gång oxå (y)! Ska försöka bli klar imrn, men de tror jag inte att jag blir! Snart ska jag lägga mig, orkar inte plugga, är sjukt sleten ;o taggar Susen träningen imrn :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0