2 år

Idag för två årsedan så åkte jag och mamma till uppsala för att hämta min sötnosa<3
Tänk det har gått 2 hela år sen jag köpte honom, fatta va länge! Dom 2 år har vart dom bästa åren i mitt liv, och jag älskar honom mer än jag någonsin gjort tidigare!
(hade honom på foder 3 år före) men ägt honom 2 år! Så haft honom i ungefär 5 år :D

Amadeus är mitt allt, utan honom vet jag inte hur min värld hade sett ut, utan honom hade jag inte vart så lycklig som jag är idag! Jag älskar Amadeus över hela mitt liv! Han har den största platsen i mitt hjärta och ingen kan ta den :*
(OBS! den bild jag rider med väst, det var år 2009, och första gången jag satt på honom efter vi hämtat honom)





Kommentarer
Sofie

grattis! :D

2011-03-28 @ 09:33:43
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0