Tävlings resultat

På framridningen var han väldigt fin, men sprang och gapade en hel del.. På banan gapade han sig igenom programmet och allt gick rent sagt skit. Vi fattade fel och Amadeus ville inte in på volten och han fortsatte på spåret. Till slut fick jag honom på volten iaf med fick två 2or på galoppen där. Sen hade vi ju även världens strängaste/snålaste dommare och jag fick 53%, visst han gapade sig igenom och fattade fel 2 gånger men man ska ändå inte få så lågt, sen var det en som fick 39% och så lågt ska man verkligen inte få även om hästen går uppe med huvudet, man ska iaf inte få så lågt på lokal tävling. Amadeus hade fått sår i munnen (även om jag var mjuk i handen) och jag vägrade sätta in bettet i munnen en gång till så jag fick stryka mig från LAn, om jag skulle startat skulle jag vara glad att få över 20%. Sen hade jag inte hjärtat till att göra så att han fick ont igen... Så nu blir det verkligen vila från bett och endast rida med hacket!!! Ååh känner mig som en hemsk ägare. Men nu fan ska han iaf få vila munnen ett bra tag!! Aja, aldrig mer tävla om det är Anders som dömmer.


Kommentarer
emma

Sv: oki bra! :)

2011-06-06 @ 18:50:09
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0