Sista chansen nu

Har en enda chans att bli godkänd utan att gå sommar skola! Vi frågade oom vi fick filma in mig och så hon fick titta själv! Jag var tvungen att vara hemma och inte på skolan, hemma utan lärare gick allt mkt bättre, även om det inte kmr gå så bra så har jag iaf gjorde allt jag kunnat för att få godkänt! Så om jag inte får godkänt av detta så måste jag gå sommar skola.... Amadeus har flyttat och trivs jätte bra, och allt han bryr sig om är just gräsets, han skiter i hästarna brevid och tänker på sig själv ;). Men när han väl vill hälsa så blir han öite hingst liknande, så snygg blir han då x) sprang gjorde dom en del, och både Giggs och Britesse följer honom som en svans medans han går sin egen lilla värld. Imrn blir det att rida ut, jiho lite skönt med skogsvägar och inte bara grus. Och t Sofie ; jag kan inte kommentera din blogg ;o det är lite smått irriterande då jag har viljat kommenterat en del, men går inte? :s


Kommentarer
Sofie

det går nu? ;o för mig iaf x)

det är bra Saria, kom igen nu du klarar det! :D

2011-06-08 @ 22:51:45
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0