Rubrik?

Igår red jag i hoppsadeln som inte funkade alls, passar gör den men Amadeus gick endast på tvären... Han kunde gå rakt om jag böjde åt vänster men direkt jag skulle försöka böja åt höger försvann vi nere i dikena. Hoppade av tog av sadeln och gick hem. Jag tror/vet att han har ont i ryggen eller något liknade, eftersom hopp sadeln ligger annorlunda så tror jag att den låg där han har ont så därför hade ingen lust att böja åt höger. När jag kom hem klämde jag på ryggen och han ömmade på höger sida och inget på vänster, på vänster kunde jag trycka ganska rejält och han visade ingen reaktion. Så nu blir det em del promenader för våran del, tills det kommer någon och kollar. Mamma ringer på måndag och bokar tid :D hoppas att hon har tid fort, helst samma vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0